Wednesday 6 November 2013

FUN RIDE DE PEKAN NANAS

3 November 2013, dah lama tak layan fun ride .. kali ni bertempat di Pekan Nenas yang dihoskan oleh PN Bikers telah mengadakan kayuhan perpaduan .. konsep macam fun ride tapi sapa nak test trek tak de hal .. boleh tahan laa trek ... tak susah dan tak laa senang sangat ....

Pelepasan pagi tu ... tak berebut-rebut pun nak dapatkan front position ...  semua relax .. duduk jauh jauh pun tak pe .. sharp 8.30 dilepaskan di hadapan Sekolah Menengah Yunos Sulaiman ... lajunya Ya Man ... macam nak tinggalkan aku je ...macam kuat je ... macam terrer je ... hehehehe ... tak pe laaa ... terlepas pulak aku punya rantai .. tambahlaa jauh ditinggalkan nya ..

Masuk offroad ... dengan jalan yang becak akibat hujan beberapa hari kebelakangan sedikit menyukarkan ..  kejap road .. kejap off road ..  pendakian kata nya di Bukit Anjing sedikit mencabar .. tapi tak de laa sampai  menolak .... cuma pemukaan jalan yang lembik tu yang kena guna tenaga yang banyak ..

Ya Man lempoh ... tapi still masih dapat mengekalkan kedudukan 25 keseluruhan ... mungkin tak ramai rider star yang datang .. tu yang boleh dapat  kedudukan bawah 10 untuk Irfan dan Hasni .... no bad .. sebagai persiapan untuk Green Ride di Pura Kencana minggu ni ...

Mudah-mudahan tak de apa yang akan berlaku pada kayuhan minggu ni ... semoga diberikan kekuatan dan dihindari dari kerosakan ... kemalangan .. Jumpa kami di Green Ride dari VECT..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...