Sunday 10 November 2013

GREEN RIDE PURA KENCANA

Tahniah .. tahniah .... pada semua rider VECT .. terutama yang menjejaki podium ... huhuhu .. sapa tu .. sapa tu ... macam terrer je ..macam terrer je .... sory yang lain .. aku dah tinggalkan awal awal ... bukan tak nak saing .... aku yang tercepat atau ko orang yang terlambat ... wahhhh champion tu ... berlagak siolll... sebab aku tahu kalau Wak Z ada kat belakang je ... so moral aku sure jatuh ... selalunya macam tu .. berapa kali aku kena .. so ni kali laaa..

Sebelum event pun dah macam macam alasan aku dengar .... semuanya tu perang saikologi je ... tayar botak pun boleh jadi alasan ... traktor sawit lalu pun jadi alasan, kena marah lagi  ... huhuhu ... ksian orang tu kan ...  ko lalu tempat dia ... dia pulak yang kena hamun ..  heehehe .. saje gurau ...  tapi ko punya perihatin tu aku salute laa .. sanggup bagi
budak tiub ... bangga campur terharu aku bila ada rider cari tanya budak yang pakai baju oren sama ngan aku .... bila tengok rider tu pakai 29er aku dah tahu sure ko ... yaman ..

Event ... ok ... cuma marking trek yang jadi masalah ... ramai yang mengadu sesat ... aku pun sesat .. tapi cepat kembali ke pangkal jalan ...  sedikit keliru bila terlalu mengikut rider kat depan .. rider depan tak boleh harap ... habis laa ko .... trek dengan musim hujan sedikit payah .. laluan licin .. teru
tama pada km 26 .. dan laluan single trial trek carpet ... tenggelam tayar kat sini ..   overall trek ni memang fast trail ..

Pelepasan dalam cuaca sejuk, gerimis, laju on road sejauh 4 km ... ramainya orang kat depan ..  layan .. mengekalkan kelajuan biasa .. alhamdulillah selamat sampai tanpa ada masalah dengan kedudukan podium .. tahniah pada semua ... sekurang kurang adalah VECT disebut sebagai pemenang ... lucky draw walaupun kecik tapi daripada tak dapat .. syukur alhamdulillah ... yang penting semuanya selamat, happy berkayuh ... position?... tak yah laa sebut ...  malu laa ... hehehe ... terima kasih pada BP COPS juga rakan kayuhan dari Recnviro, PN Bikers, Kayuhan Berbisa, PTK, CRCT, Kluang Cyclist, Kayuh Beb, Jasin Bikers, KDCT, TRR, Prison, Mak Jemah Team dan semua yang tak sempat nak tengok jessy ....

Jumpa minggu depan di MCC Extream...  huhuhu hardcore ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...