Sunday 24 November 2013

SENAI AIRPORT MTB XC CHALLENGE 2013

Aduoiii ... apa laa ko Kal .... nasib baik tak naik flight .... tak sia-sia je tiket yang ko beli ... aku dah cakap tumpang aku je ... ko tak nak ... kan dah keringinan .... kul 7 ... As tepon ko .. ko baru bangun ... nasib baik aku bawak flat lebih ... kalau tak sia sia je dia datang ..  tapi untung laa ko tak datang Kal ... sebab kalau ko datang sure lima jam baru sampai ... hehehe ..

SAXC ... kerja keras PTK ...  tahniah laa ko orang .. pengajuran yang cemerlang ... rasa aku tak pernah miss setiap kali ada event kat Kulai ... rasa rasa macam pusing tempat yang sama gak ....  diolah menjadi satu trek yang boleh tahan toughnya ... tak de pun bukit yang tinggi2 macam MCC tapi langsung tak memberi peluang untuk kita rest ... selepas satu bukit ke satu bukit kita kena panjat ... downhill burger yang advantage sapa yang pakai fullsus..

Gimik pelancaran macam naik flight ... sesuai laa .. sebab kita kat Air Port .. tapi ada brother tu pakai seluar boxer ngan sliper je pun boleh redah .... kuat pulak tu ... ada gak orang macam tu .. huhuhu ... lupa kot nak bawak kasut ... dengan lebih dari 1000 rider ... macam2 rupa rider & basikal ...  meriah2 ... perangai pun macam2.. bukan top ten pun  ..tak yah laa nak jerit2... ala bukan tak nak bagi lalu pun ... dah orang depan tolak ...ikut je laaa ... ko pun bukan laa kuat sampai nak mintak laluan istimewa ... pelik kan .... last last orang ni gak yang berhenti tepi jalan sebab krem ... huhuhu ...

Hampir setiap minggu berkayuh .. rasa dah tak sesuai untuk aku .. tak sempat nak recover .. so mungkin ini last event untuk 2013 ... pas ni nak lupakan sekejap pasal basikal ... aku suka kayuh sebab ramai kawan.. sebab aktiviti sihat ... sebab dapat naik podiom ... untung2 dapat lucky draw .. paling best bila dapat jadi champion dalam VECT ..  hahaha.. kayuh pun macam tayar tu gak .. kadang2 kat atas kadang2 kat bawah ..kan kan ..

Kalau ikut register 18 orang VECT .. yang pegi mancingnya, yang sakit lututnya, yang tak bangun nya, yang jadi krewnya, tinggal berapa berapa je .. aku, Ya Man, Ijan, Irfan, Ijam je yang berani .. starting kat tengah2 pun dah beratus yang terpaksa kita nak potong ... melalui berapa kawasan trade mark seperti Twin Peak, Villa Nabilla Kulai, Lorong Tikus semuanya mempunyai cabaran yang tersendiri .. paling bes bila lalu Lorong Tikus tepi pagar Air Port tu ... tu yang seksa sampai garisan penamat ..

Okey guys ... opsss lupa pulak kat Ya Man .. cover sikit pasal dia ni ... pandai mengambil kesempatan .. tu je yang boleh aku berikan komen ... position champion masih Irfan 72, Ya Man 159, Asmadi 160 ... Hasni dan Ijan 161, 162, Ijam 325 .. akhir sekali .. rasa aku nak  mintak maaf sepanjang penulisan aku kat blog ni ... kot yang terasa hati .. mana laa tahu kan .... kita kan VECT ... bergurau tu kadang macam lebih .. tapi selalunya abis macam tu je ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...