Tuesday 29 November 2011

VECT BERWAJAH BARU

Entry kali ini tiada kaitan langsung ngan kayuhan ke .. jamboree ke .. sekadar nak mewar-warkan apa yang berlaku pada VECT .. apa dia .. hehehe .. masing masing skg ni dah boleh berlagak ngan jesey baru yang baru je sampai dari Korea .. ( hisss betul ke ni .. ) so malam tadi kita orang berkumpul di rumah Fad untuk collect dan pay baju baru tersebut ..

model VECT
Kalau dulu dari jauh .. (atas bukit sorang .. bawah bukit sorang ) .. dah boleh nampak VECT dengan baju oren hitam nye .. nak chiken run pun sure orang nampak .. hehehe .. tapi kali ini dengan tone warna yang faded .. boleh sembunyi sembunyi sikit .. agak agak nak tak nampak orang .. malu nak CR boleh jalan mengiringi macam ketam sebelah hitam tu .. boleh kan .. wakakakaka ...

Apa apa pun dengan jesey baru yang dibekalkan ini menjadi pemangkin .. pembakar semangat untuk lebih maju dan yang lebih penting kuatnye team adalah berkat persefahaman. tolak ansur bukan tolak basikal, dan kerjasama .. yang penting kerjaaaasamaa .. dan wajah baru tentunye memberi inpirasi kepada VECT dan membawa imej Parit Raja sebagai sebutan walau di mana jamboree kita berada ..

report by :-
../..gaint9belas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...