Monday 14 March 2016

Penggaram Rocks MTB Challange

Tahniah penganjur kerana telah belanja kita orang kaw2.... X-Pro MTB laa katakan ... memang trek yang disediakan bagi aku hanya sesuai kepada rider yang tegar... yang baru baru nak try memang sekali tu je laaa masuk events .. nyesal tak sudah... sesuai kot ngan moto diorang "Ride Hard or Ride Home"...

Dah lama tak kena seksa macam ni ... ingat biasa biasa je... sekali ambik ko.. nak tak nak layan gak laa dengan kaki yang dah krem sampai tak leh nak kayuh... rupanya bukan aku sorang .. ramai lagi yang mintak nyawa ... sebab dah tak leh nak kayuh... makan laa apa pun .. power gel seguni pun kalau dah krem tak lehh nak tolong...

Setakat CP 1 ke CP 2 boleh lagi layan ... masuk CP 3 ... kena single trill dalam hutan.... memang menyampah giler... kalau tak handle sangkut kat pokok ... tayar spin langgar akar kayu... perghhh.. dah krem jatuh lagi .... memang sial... dah laa CP semua kat atas bukit .. nak sampaikan CP punya laa seksa... sampai CP 3... ok tinggal satu bukit lagi ... dalam hati banyak senang... sekali di baginye bukit sayur ... perghhh .. sapa yang boleh kayuh kat situ ... awal awal lagi mental dah drop...

Sebenarnya walau pun kita orang rigester under lain lain team .. tapi baju VECT tetap kita orang pakai ... so masih hidup lagi team ni ... walau yang kayuh cuma wak Z, Pawaka ngan aku.. kasian aku kat Wak Z, semangat betul dia.. tapi apa nak cakap.. dah nasib kot... aksiden kat starting .. pada aku macam mana kita steady pun tapi kalau orang lain yang buat hal ... so x leh nak cakap.. apa pun kepada rider yang langgar belakang tu ... so mungkin hari ni ko langgar org .. esok ko tengok sapa yang langgar ko pulak ...  so please hormat pada rider lain ..






Lagi satu yang aku kagum... kali pertama aku hilang handset kat trek .. sampai je finishing line ... ingat nak cal tapi tengok handset dah tak de ... aduhhh ... masak nak beli handset baru.. just bagi tahu penganjur ngan ayub kalau ada jumpa ada laa rezeki aku ... tapi alhamdulillah .. sikap prihatin rider ni memang aku puji ... dapat balik .. lega rasa .... so tq to semua ... pada penganjur,,, pada ayup MC.. pada geng basikal yang lain ..


Jumpa lagi ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...