Tuesday 1 March 2016

4th PARIT JAWA JAMBOREE 2016

Perghhh lama tak update... banyak yang miss utk tulis event yang disertai .. untuk tahun 2016 ni .. mudah-mudahan mood untuk update event yang disertai kembali seperti dulu-dulu.. huhuhu .. malas dah kot.. kayuh dah malas .. nak update blog lagi laa malas.. hihihi..


Event Pt Jawa tak pernah miss so dah 4 kali gak aku layan pt jawa ni.... tapi kali ni kot yang paling ramai sampai 2000 orang .. nak aku tolong kira ke .. wahhh kayo den .. TRR .. hehehe.. apa pun crew terbaik.. signes terbaik... PA mmg tip top .. trek pun terbaik .. semuanya aku bagi A plus... lepas ni dah boleh belanja aku sebab aku puji lelebih ni ...











Biasalaa kalau starting je .. dah lebih seribu kat depan ... nak dapat rangking yang baik ada masalah sikit ... bukan laa tak kuat pun .. kalau aku dapat bawah belon...(maaf memang x de belon)... sure podiom punye ... tapi malas laa aku nak cilok cilok gi depan ... macam ade orang tu buat .. siap angkat basikal .. tu kalau podiom tak de hal gak .. ni keparit ...

Zaidi paling rare ... pakai baju pun yang generasi pertama dulu .. but still releven ... bukan baju yang penting tapi basikal tu mmg power .. tapi orang nye je yang nak kasi power sikit..  last sekali terima kasih pada semua rakan rakan ...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...