Sunday 31 August 2014

TORTURE IS PLESURE ... TORTURE AWAK 200%...



Perghhh ... lama tak join jamboree ... lama tak update blog .. baru hari ni ada cerita nak dishare .. pasal semalam dah kena torture mental dan fizikal .. layan bukit bukau, gunung ganang, krem kram .. huhuuhu ... sumpah...  memang dahsyat penderaan mentalnya...  sapa je yang tak tolak .... tapi aku ok je ... walau
dalam hati dah menyumpah seranah .. menyesal .. baik tido kat rumah je .. lagi baik ... hihihi..

Jangan marah ... jangan jeles ... dah dua kali dapat basikal ni ... pas ni boleh berangan dapat moto pulak ... thanks laa pada new champion .. pawaka ... ambikkan aku punya basikal ... hehehehe ... alhamdulillah rezeki ... syukur..

Cerita trek sikit ... TK Cycling .. tahniah laa .. good job .. well organize .. well prepration ..  signis A .. paling penting trek yang pada aku direka khas untuk menguji kekuatan mental para peserta ... rasa-rasa dekat 7 km jugak laa kita orang tolak .. nak kayuh?... cuba laaa ... tapi baik aku tolak ... sebab buat apa nak berlagak power habiskan satu bukit lepas tu .. terduduk tepi sebab krem .. perlahan it's ok .. daripada kaki sakit tak boleh nak jalan langsung ... so bila aku perhati .. orang yang push awal-awal pun belum tentu dapat ranking yang baik ..

Cerita trek sikit lagi ... Nasib baik aku sampai belum hujan ... dengar ada yang sampai kul 4.15 pun ada .. sebab trek dah macam londang .. tayar lekat ... nasib ahhh ... dah laa basah kuyup .. basikal nak kayuh pun berat ... ada gak yang terpaksa mengharungi parit .. ntah masa aku lalu semuanya masih ok ..

Cerita position sikit  ... apa dah jadi ngan Z .. masih dibuai dengan kejayaan podiom masa kat Sukum ... mengaku kalah dah .. pawaka pun boleh tapau .. hihihi .. ijan lagi laa jauh .. tahniah laaa .. new champion ijan ngan pawaka ... tak lupa gak pada Chap ..aka haikal yang suka sangat dapat kiter Yaman ... ala malas laa nak dengar alasan Yaman ... provokasi ngan gambar ... tak payah ... dah tahu dah permainan ko ... kita cerita next event ..

Overall .. penganjur yang berkesan ...dengan pembaharuan mengunakan gelang getah gantikan stiker CP .. praktikal laa ..tak yah nak turun2 basikal nak tampal .. just hulur tangan je .. rasa kena cari tag line lain kot .. sebab dulu pun NBC pernah gunakan tag line ni ...  medal fail ... dah koyak-koyak stiker kat medal aku sebab dia guna kertas je ...

1 comment:

  1. tumpang promote event kami....

    MTB in UPM - Pedal for Kidney & Charity
    16 November 2014
    8 am - 1pm
    Bukit Ekspo UPM

    http://mtbupm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...