Sunday 23 February 2014

TRR - PARIT JAWA 2nd JAMBOREE




Dua minggu berturut turut layan jamboree ...Apa nak cerita ni .... balik balik benda sama ... aku bagi gambar je laa ...  lepas tu ko orang tengok gambar yang aku ambik dari rakan-rakan punyer facebook .. aku tampal kat sini ...

Apa pun tahniah pada semua crew TRR ... second jamboree ni rasa lebih berjaya memenuhi kehendak pengayur tegar yang sentiasa inginkan cabaran ...  baru bes macam ni ... kalau setakat bagi yang senang senang .. baik kayuh hujung minggu je ..kan ..  tapi kasian beb kat Jamal tu .. first time nak join jamboree .. ambik ko... kul 1.30 baru sampai garisan penamat ... huhuhu ... harap harap jangan serik dah laa..

Semuanya serba lengkap dengan pendakian beberapa bukit .. zon pecut .... downhill .. slow slow batu batu .. selain terpaksa tempoh angin ..  memang menguji mental dan fizikal .. bawah sikit daripada MCC laa rasa .. atas sikit dari SAXC .... walaupun jarak cuma 35km .. tapi dah cukup untuk menyeksa peserta ..

Walaupun bertembung dengan beberapa event, satu kat Baling, satu kat English Collage .. rasa ada lagi kot yang aku tak perasan .. tapi masih mampu menarik sekitar 1000 rider berkampung kat Parit Jawa .. saingan tetap sengit ... malah ini lah peluang untuk rider bukan star untuk menyerlah ...



















Last sekali saje nak tiru Dj itu hari ... nak ucapkan terima kasih pada ... Isa yang tolong tolak aku kat bukit ..   Rider Kayuhan Berbisa yang sempat tarik aku sampai separuh jalan ... sory tak dapat pollow sampai abis .. Lempoh ... Ato yang jerit jerit suruh slow slow masa downhill .. rakan sepasukan ..walaupun masing2 dengan ego nye tersendiri ... Champion Wak Z laa sapa lagi ...Iddin ... Hasni .. Ijan ... Daud... Haikal.. Rosli .. Atuk ... yang pakai baju team lain .. sory .. you are not listed ... huhuhu ..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...