Sunday 24 February 2013

PARIT JAWA JAMBOREE TRRRR BAIK...

25 Februari 2013 ..Mana satu nak cerita dulu .. yang buruk ke yang baik ... tapi tak delaaa aku menggunakan kesempatan ini nak tunjuk riak ... walaupun sebenarnya apa benda yang patut aku bangga ...  opppssss .. jangan citer, jangan citer ... ... dah diajar tak de alasan ... kita cuba lain kali ... boleh gitu .. huhuhuhu .. apa pun tahniah untuk all VECT members yang telah berjaya menyertai Pt Jawa jamboree ...

Semua itu dugaan, nak citer yang tak baik dulu ... dalam trek tak aksiden tapi balik depan SK Bagan .. MYVI.. Ijal ngan Triton.. Irwan telah aksiden sesama sendiri .. nasib baik tak laju ... nasib baik basikal tak jatuh ... dan lebih nasib baik semuanya selamat .. tau tau je laaa Triton langgar MYVI .. habis cermin belakang ... ye laaa nak buat cam mana .. dah nak kena kan .. sabar je laa Jal ngan Iwan ..

TRR .. bes laa ko orang ... penganjuran pertama yang patut dipuji.. aku tahu bukan senang nak memuaskan hati 900 orang rider ... apa pun ko orang dah cuba yang terbaik ... yang sesat tu aku rasa silap diaorang jugak sebab tak tengok marking ..  aku ok je ... first sebab aku tak laju kot .. atau ko orang luuaaaju sangat sampai tak nampak marking . hehehehe ...

Trek, walau pun tak de trek info .. tapi aku rasa tak susah mana .. sesuai sangat laa tu ...layan road dalam 15km awal dengan kelajuan purata masa tu 32 - 35 km/h cukup memenatkan bila kita ada kat depan dalam tempoh masa yang lama .. ngelat sikit .. cucuk angin rider yang kuat ... ganti ganti ...cuma lepas CP 1, rasa seksa sikit dengan pendakian, tapi masih boleh kayuh ... betul ke ini trek untuk 29er .. ada kelebihan untuk rider 29er tapi bukan faktor yang utama ...


Position untuk VECT, first masih Irfan (2_), Hasni (6_), Haza Does (8_), Wak Z (9_), CD (13_), pas tu Daus, Ijal, Zaidi, Irwan, Pawaka sapa lagi ekk.... tapi ada orang tu dapat no satu .. kayuh ngan Datin .... tapi tak naik podiumm... dapat cium bau harum je .. huhuhu .. tak berani laa tu .... satu lagi .. paling bes .. dapat bawak balik TFS Merida 29er ... alhamdulillah rezeki ... 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...