Sunday 29 January 2012

MTB CHALLANGE AIR HITAM

VECT bersama YB Samsolbari ..
Dari awal aku macam malas nak kayuh kat trek Sinma ni .. semuanya sebab kawan .. kalau tak ..  memang malas aku nak uruskan semua ni .. hati meronta-ronta nak kayuh tapi dek kerana memang tak leh nak kayuh aku cuma temankan rakan sepejuangan VECT untuk pelepasan dan sama-sama memberi sokongan moral ..

Flagoff jam 8.30 am ..
Bertemakan Policing Community sepatutnya event macam ni memberi impak yang besar pada semua yang terlibat baik pada rider mahupun pihak yang menganjurkannya .. aku tak pernah nak kondem penganjur .. selama aku menulis blog ni pun semuanya aku puji walaupun ada sebenarnya benda benda yang harus diperbaiki .. nampak ketidakcekapan mereka .. healer pun tak de .. breafing macam tu maner boleh .. tu belum cerita trek yang pukul 9.00 peserta pertama dah sampai .. 

Trek macam ni .. ko pun nak makan power bar
ke Ijal .. kata Datuk
Pada aku tak salah bertanya .. bukan berkira sangat pasal duit tapi kalau macam ni sure orang malas nak kayuh lagi .. kesian aku tengok Rosli dapat frame* .. sory laa bro ... tak sesuai langsung  .. aku ingat kalau budak sekolah rendah bagi hadiah lagi bernilai laaa ..  

Untuk rakan-rakan VECT, mungkin lepas ni kita akan lebih selective dalam memilih event .. tak salah untuk kita demanding daripada kita asik nak kutuk member belakang belakang . betul tak .. tak support .. nanti kata kita sombong .. event kawan ... dah support nanti sakitkan hati ... tapi macam ni lah kita selalu sangat lupa .. kejap je pas tu ok balik .. 

Apapun tahniah pada semua VECT rider .. yang buat comeback pun nampaknya dahsyat .. 10.30 aku cal dari Segamat ... semua dah sampai .. tinggal tunggu Is je .. perrggg ko orang memang hebat ..  kalau berani pegi Nusa Iskandar laaa .. 10 setengah ko orang sampai aku tabik spring .. tiong tiong tiong  .. 10 kali ..  tahniah pada Ya Man sebab dapat pulangkan duit seringgit kat Beskalmurah ..  position terbaik masih kat Irfan 23 ngan Iddin 26.. 

aku dapat seringgit .. huhuhu ...
report by :-
../.. gaint9belas

gambar dari muka buku putera pawaka 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...