Monday 13 June 2011

KULAIJAYA EXTREME RIDE

12 Jun 2011

starting line ..
Penganjuran Kulaijaya Extreme Ride oleh KBC telah berjaya menarik penyertaan lebih kurang 700 orang peserta dari seluruh negara termasuk rider dari Singapore. VECT turut sama memeriahkan karnival kali ini yang turut menampilkan kelainan dengan beberapa acara sampingan seperti downhill, sukaneka, polo basikal, live band dan pelbagai gerai jualan.

relek bro .. takan sampai tak tengok cam ..
Tahniah kepada semua rider VECT.... Cha cha (18), Iddin (55), Yaman (70), Zamri (94), Bard (151) (155) Pawaka (155) (152), Irfan (158), Mamet (161), Hasni (205), Rizal (305), Haji Zin (3_ _ ), Fad (CR) dan Azrai (CR)


Keadaan trek yang memaksa rider memerah tenaga sekuatnya dalam melayan bukit yang tak habis-habis.. memang menguji kekuatan mental pada mereka yang baru menceburi bidang MTB .. sedikit kesilapan bakal mengundang masalah ..
kalau ada yang boleh panjat ni memang campion ..

VECT champion ..
Samada tak jelas atau sabotaj, ramai gak rider yang tersesat .. termasuk aku yang tak perasan marker .. just follow rider yang kat depan .. sedar-sedar marshal menggunakan scrembler telah menjerit suruh patah balik ... aduh . dah layan 3 bukit nak patah balik... memang memenatkan ..

Secara keseluruhan , penganjuran kali pertama KBC wajar diberi penghargaan kerana kesungguhan mereka menyelesaikan beberapa masalah dengan pantas..

report by ..
../.. gaint19

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aper dah no rangking aku slah..penat2 aku kayuh smpai nk tercabut pinggang...aku no 152...dpn bad..hehehehe..

    ReplyDelete
  3. sory, aku pun bukan perasan sangat orang yang kat depan depan ni .. hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...