Sunday 26 June 2011

FRC ..THIS IS NOT A RACE ... DONE ..

26 Jun 2011

Kayuhan Simbolik yang diketuai oleh
YB Datuk Samsul Bari bin Jamali
Ucapan setinggi-tinggi tahniah dan terima kasih kepada semua crew VECT yang telah bertungkus lumus bagi menjayakan FRC 2011 dengan jayanya .. Ahli Jawatan Kuasa Pengelola dan semua crew mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua rider daripada seluruh negara kerana sanggup menyahut cabaran bagi menjayakan julung-julung kalinya penganjuran event seperti ini.

Sekalung penghargaan kepada YB Datuk Samsul Bari bin Jamali (ADUN Semarang), JPMM Dun Semarang, Balai Polis Air Hitam dan Parit Raja, RELA, St, John Ambulan, Kelab Kecergasan Taman Manis 2, Pusat Kesihatan Parit Raja, Bomba, Pejabat Belia, Kelab Rakan Muda, UTHM, NGO, Malaysian Blogger, sukarelawan, pihak penaja dan semua yang telah terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam penganjuran FRC 2011.

Ahli Jawatan Pengelola memohon ribuan kemaafan andai ada yang tidak menyenangkan, kekurangan, kesilapan,kelemahan di mana-mana dan segala pandangan, komen amat kami hargai. Semoga ikatan silaturahim di kalangan rider akan terus terjalin walau di mana sekalipun kita berada .. Jumpa lagi ...

Klik untuk lihat gambar FRC 2011

FRC Album 1 - Photographer Iedin
FRC Album 2 - Photographer Irfan
FRC Album 3 - Photographer Zubaidah Ngah
FRC Album 4 - Photographer Zubaidah Ngah
FRC Album 5 - Photographer Zubaidah Ngah
FRC Album 6 - Photographer Zubaidah Ngah

.../..
gaint19

1 comment:

  1. Bila pemimpin bersyngguh mendekati rakyat tidak kira status dan agama, tidak ada sebab rakyat harus menolak keoimpinan dan parti yang di gendong untuk terus menerajui.. Tahniah kepada YB.Datuk Samsolbari Jamali, ADUN Semarang yang juga Ketua UMNO Bahagian Ayer Hitam..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...